Solaris Diesel Dual Fuel


Solaris Diesel Dual Fuel LPG a CNG

 

Solaris Diesel Dual Fuel systém s revolučními funkcemi !

  • Jediný systém s autokalibrací pro nastavení palivových map v duálním režimu
  • Jediný systém s plně funkční diagnostikou plynového systému na dálku
  • Jediný systém s možností provádění úprav v nastavení a kalibrace palivových map na dálku
  • Jediný systém, který poskytuje plnohodnotné reporty z jízdy vozidla jako je spotřeba nafty, spotřeba plynu, přepínání mezi režimy – základní/duální, tankování plynu, tankování nafty, způsob jízdy a chování řidiče během jízdy.

Porovnání systému Solaris Diesel Dual Fuel s konvenčním systémem Diesel Gas

Systém Solaris Diesel Dual Fuel s autokalibrací a kompletním monitoringem provozu vozidla s možností vzdálené diagnostiky i úprav v nastavené plynového systému a mnoha dalšími funkcemi poskytuje velmi vysokou užitnou hodnotu nejen v duálním režimu, ale v provozu nákladního vozidla vůbec. Systém například plně nahradí běžně používané monitorovací systémy pro sledování pohybu vozidel a jejich jízdních a provozních parametrů pomocí GPS a GPRS.


Solaris Diesel Dual Fuel                                    Běžné systémy Diesel gas                                            

 icon-thumbs-o-up  Automatická kalibrace vstřikování plynu – vozidlo po montáži normálně pokračuje ve své práci bez nutnosti kalibračních jízd s nákladem po různých trasách. Vozidlo po montáži ještě nějaký čas jezdí na základní palivo-NM. V tomto režimu systém načítá všechny provozní parametry motoru do základní mapy. Následně  technik   spustí vzdáleně  automatickou kalibraci při které se vypočte základní nastavení provozu na duál.Případné doseřízení provádí technik na dálku ze svého PC v kanceláři. Stejným způsobem získává i přesné informace jak o provozních parametrech, tak hodnotách spotřeby nafty i plynu atd.

   Informace o okamžité spotřebě NM i LPG – systém zobrazuje hodnoty okamžité spotřeby nafty i LPG(CNG) v reálném čase. Hodnoty jsou snímány ze sběrnice CAN(nafta) a z řídící jednotky Solaris Diesel Dual Fuel(LPG/CNG).Tyto informace jsou přenášeny do systému INFOSAT, který umožňuje uživateli tyto údaje sledovat, nebo vytvářet reporty přes běžné internetové rozhraní.

 icon-thumbs-o-up   Diagnostika a seřízení na dálku –
systém umožňuje diagnostické monitorování funkce systému Solaris Diesel Dual Fuel, provádění změn v nastavení, aktualizace firmware jednotky plynu, nebo diagnostiku eventuálních problémů na vozidle vzdáleném stovky i tisíce km.

 icon-thumbs-o-up  Asystent řidiče – to je elektronická škola ekonomické jízdy. Systém umožňuje na základě nastavených parametrů kontrolovat způsob jízdy. Pokud jsou překročeny sledované hodnoty, systém řidiče upozorní na neekonomickou jízdu. Pokud řidič opakovaně upozornění ignoruje, odešle systém SMS, nebo e-mail.

 icon-thumbs-o-up  Kontrola uzávěrů palivových nádrží vozidla. Systém Solaris Diesel Dual Fuel umožňuje kontrolovat datu, čas i časový úsek kdy byl otevřen uzávěr palivové nádrže nafty i LPG. To vše s udáním polohy vozidla souřadnicemi GPS. Tyto informace jsou zapisovány automaticky do monitorovacího systému a mohou později být součástí reportů o provozu a tankování vozidla.

 icon-thumbs-down  Mapa vstřikování plynu v duálním režimu se nastavuje systémem „pokus/omyl“, protože v podstatě neexistuje žádná zpětná vazba s řízením motoru, která by mohla nastavení usnadnit. Je proto nutné opakované seřizování s následným zkušebním provozem a na základě získaných výsledků provádět korekce až je dosaženo požadovaného výsledku. K tomu je vždy nutná návštěva servisu, nebo společná jízda technika s řidičem vozidla. Vždy je to ale časově, organizačně i finančně náročné.

.

 icon-thumbs-down  Možnost sledování okamžité spotřeby NM je pouze během jízdy s vozidlem při nastavení funkce na palubním počítači. Chybí možnost sledování jakýchkoli údajů o spotřebě kromě informací od řidiče, či dispečera.I přes to, že některá vozidla jsou monitorována přes GPS, není možné získat relevantní informace o spotřebě plynu a následně tyto informace využít k nastavení systému vstřikování plynu

 icon-thumbs-down  Kontrola funce běžného systému duálního pohonu diesel gas, jeho diagnostika a seřizování je možná pouze při fyzické dostupnosti vozidla, kdy se technik připojí přes interface k řídící jednotce plynu.

  icon-thumbs-down  V průběhu kalibrační jízdy, kdy technik nastavuje plynový systém se může řidič chovat naprosto odlišně od situace, kdy je ve vozidle sám.
.
.
.

 icon-thumbs-down  Chybí možnost kontroly manipulace s uzávěry palivových nádrží.


Solaris Diesel Dual Fuel

 

Máte nějaký dotaz? Napište nám!

Pole označená * jsou povinná