Skip to main content
search

DAF XF105 460 Euro 5 na duální pohon nafta a LPG

DAF XF 105 460 a další výkonové modifikace tohoto vozidla.
Tahač návěsů  vozidlo kategorie N3.
Velmi rozšířené vozidlo v nákladní dopravě od roku výroby 2009
Údaje platí pouze pro modely plnohodnotným emisním systémem Euro 5 tj. se sondou NOx
Úspora nákladů na PHM v duálním režimu NM+LPG se pohybuje mezi 15-23%

Provoz na motorovou naftu

100%

Nafta v duálním režimu

77%

LPG v duálním režimu

34%
DAF XF 105 Euro 5 na duální pohon nafta+LPG

Přestavba tahače DAF XF 105 Euro 5  na duální pohon NM+LPG je smysluplná investice pro provozovatele, které zajímá dlouhodobě spolehlivá úspora nákladů na pohonných hmotách se zajímavou rychlostí návratnosti investice vložené do přestavby na duální pohon diesel+LPG .
Přestavba DAF XF 105 Euro 5 na duální pohon diesel LPG je neinvazivní s možností kdykoli zařízení demontovat a použít v jiném vozidla s podobným principem funkce motoru.  Přestavba trvá 3 dny a je prováděna pouze certifikovanými pracovníky zpravidla . Montáž je prováděna s maximální pečlivostí, s využitím dlouholetých zkušeností v oboru přestaveb vozidel na alternativní pohony. Samozřejmostí pouze u naší společnosti je také zápis pohonu do TP vozidla se všemi náležitostmi. Jsme držiteli rozhodnutí MDČR o typovém schválení hromadné přestavby vozidel na duální pohon diesel+LPG.
Stejně tak je možné přestavět ekvivalenty tohoto vozidla s motory dCi

Proč přemýšlet o přestavbě na duální pohon NM+LPG?

   Úspora nákladů za PHM
   Větší dojezd vozidla na jedno natankování
   Osvobození od silniční daně (u vozidel do 12t)
   Ekologičtější provoz – snížení  CO2(-4,6%), NOx(-8%), pevných částic(až -80%)
   Prodloužení životnosti filtru pevných částic DPF u vozidel Euro 5 a vyšších
   Možnost vjezdu do zelených zón ve městech

Online výpočet návratnosti přestavby

Chci více informací a cenovou nabídku

Dieselgas NM+LPG
Nádrž LPG místo rezervního kola. Může být také umístěna před zadní nápravou. V takovém případě zůstane zachováno rezervní kolo na svém místě.
Koncovka plnění LPG v zadním nárazníku.
Přepínač NM/ NM+LPG je umístěn v kabině. Na přepínači je led signalizace provozního režimu a také hladiny LPG v nádrži. Provozní režimy lze libovolně přepínat. Když LPG dojde, systém automaticky přepne na základní palivo NM.

Provozní parametry DAF XF 105 Euro 5  Dieselgas LPG:

  • Spotřeba motorové nafty v základním režimu – 30-33 litrů/ 100km
  • Spotřeba motorové nafty v duálním režimu  20 – 25 litrů/ 100km
  • Spotřeba LPG v duálním režimu  okolo 7 – 10 litrů/ 100km
  • Průměrná úspora se pohybuje okolo  0,50 – 1,- Kč/km
  • Návratnost investice do této konkrétní přestavby je přibližně po ujetí 60 tis. km
  • Kód motoru
  • Výkon: 380 – 500 koní
  • Emisní kategorie Euro 5  s funkční sondou NOx
  • Rok výroby: 2009 – 
  • Nádrž LPG válcová 180 – 250litrů v provedení pro kamiony s umístěním na rám vozidla, nebo válcová pro umístění napříč v prostoru za kabinou v případě varianty návěsu sklápěče nebo cisterny kde je místo za kabinou. 
  • Použitý systém Solaris Diesel Dual Fuel NM+LPG
    Údaje uvádíme pouze pro ilustraci, různé typy a provedení v různých provozních režimech se mohou výrazně lišit. 
Close Menu