Renault Master dCi na duální pohon nafta a LPG

Renault Master dCi na LPG jsou nákladního vozidla kategorie N1 tedy do 3,5t.
Tato vozidla jsou hojně využívána pro regionální rozvoz zboží, ale i pro expresní dopravu lehčích nákladů v rámci kurýrní služby po celé Evropě. Vzhledem k tomu, že se jedná o vozidlo o celkové hmotnosti do 3,5t, nemusí být vybaveno tachografem, proto tato vozidla často najedou velký počet km, často více, než kamionová doprava.

Úspora nákladů na PHM v duálním režimu NM+LPG se pohybuje mezi 20-25% 

Provoz na motorovou naftu

100%

Nafta v duálním režimu

64%

LPG v duálním režimu

36%
Renault Master nafta+lpg

Přestavba Renault Master 2.3. dCi na LPG je zajímavá investice pro provozovatele, které zajímá dlouhodobě spolehlivá úspora nákladů na pohonných hmotách se zajímavou rychlostí návratnosti investice vložené do přestavby na duální pohon diesel+LPG neboli dieselgas LPG.
Přestavba Renault Master dCi na duální pohon diesel LPG je neinvazivní s možností kdykoli zařízení demontovat a použít v jiném vozidla s podobným principem funkce motoru (commonrail, ale i PD). Přestavba trvá 2-3 dny a je prováděna pouze certifikovanými pracovníky. Montáž je prováděna s maximální pečlivostí, s využitím dlouholetých zkušeností v oboru přestaveb vozidel na alternativní pohony. Samozřejmostí pouze u naší společnosti je také zápis pohonu do TP vozidla se všemi náležitostmi. Jsme držiteli rozhodnutí MDČR o typovém schválení hromadné přestavby vozidel na duální pohon diesel+LPG.
Stejně tak je možné přestavět ekvivalenty tohoto vozidla s motory dCi

Proč přemýšlet o přestavbě na duální pohon NM+LPG?

   Úspora nákladů za PHM
   Větší dojezd vozidla na jedno natankování
   Osvobození od silniční daně (u vozidel do 12t)
   Ekologičtější provoz – snížení  CO2(-4,6%), NOx(-8%), pevných částic(až -80%)
   Prodloužení životnosti filtru pevných částic DPF u vozidel Euro 5 a vyšších
   Možnost vjezdu do zelených zón ve městech

Online výpočet návratnosti přestavby

Chci více informací a cenovou nabídku

Dieselgas NM+LPG
Nádrž LPG místo rezervního kola. Může být také umístěna před zadní nápravou. V takovém případě zůstane zachováno rezervní kolo na svém místě.
Koncovka plnění LPG v zadním nárazníku.
Přepínač NM/ NM+LPG je umístěn v kabině. Na přepínači je led signalizace provozního režimu a také hladiny LPG v nádrži. Provozní režimy lze libovolně přepínat. Když LPG dojde, systém automaticky přepne na základní palivo NM.

Provozní parametry Renault Master dCi  Dieselgas LPG:

  • Spotřeba motorové nafty v základním režimu – 9,5 litru/ 100km
  • Spotřeba motorové nafty v duálním režimu  5,8 – 6,8 litru/ 100km
  • Spotřeba LPG v duálním režimu  okolo 3 – 4 litry/ 100km
  • Průměrná úspora se pohybuje okolo 0,35 – 0,50 Kč/km
  • Návratnost investice do této konkrétní přestavby je přibližně po ujetí 60 tis. km
  • Kód motoru: M6T A6
  • Výkon: 92kW
  • Emisní kategorie Euro 4 podle směrnice EHS/ES č. 203/76B
  • Rok výroby: 2011
  • Nádrž LPG: toroidní 650/200/50 litrů umístěná pod podlahou před zadní nápravou (není vidět). Rezervní kolo zůstává na svém původním místě.
    Údaje uvádíme pouze pro ilustraci, různé typy a provedení v různých provozních režimech se mohou výrazně lišit. Prezentované výsledky jsou z vozidla Renault Master dCi 125 s motorem 2.3 rok výroby 2011, Euro 4.