Skip to main content
search

Fiat Ducato 3.0 na LPG – nebo-li duální pohon diesel a LPG

Fiat ducato 3.0 na LPG je alternativa nákladního vozidla kategorie N1 tedy do 3,5t. Tato vozidla jsou hojně využívána pro expresní dopravu lehčích nákladů v rámci kurýrní služby po celé Evropě. Vzhledem k tomu, že se jedná o vozidlo o celkové hmotnosti do 3,5t, nemusí být vybaveno tachografem. Díky tomu, nebo bohužel právě proto tato vozidla často najedou více kilometrů, než velké tahače návěsů. A tak není problém, aby tato vozidla najela 10 – 15tis. km za měsíc. Při takovém množství ujetých kilometrů dělá i relativně malá úspora 0,35 nebo  0,60 Kč/km zajímavé peníze.

Fiat Ducato valník_lpg

Provozní parametry Fiat Ducato 3.0 Multijet Dieselgas LPG:

  • Spotřeba motorové nafty v základním režimu – 11-12 litrů/ 100km
  • Spotřeba motorové nafty v duálním režimu  7 – 8 litrů/ 100km
  • Spotřeba LPG v duálním režimu  okolo 4 litrů/ 100km
  • Průměrná úspora se pohybuje okolo 0,55 Kč/km
  • Návratnost investice do této konkrétní přestavby je přibližně po ujetí 77tis. km
  • Vozidlo je vybaveno DPF filtrem
  • Kód motoru: F1CE3481E
  • Výkon: 130kW
  • Emisní kategorie Euro 5 podle směrnice EHS/ES č. 195/2013M 
  • Rok výroby: 2015
  • Nádrž LPG: válcová průměr 315mm, délka 889mm, 60litrů umístěná v rámu pod korbou (není vidět)

 

Proč přemýšlet o přestavbě na duální pohon Dieselgas LPG?

 icon-thumbs-o-up  Úspora nákladů za PHM

   Větší dojezd vozidla na jedno natankování

   Osvobození od silniční daně (u vozidel do 12t)

   Ekologičtější provoz – snížení produkce  CO2(-4,6%), NOx(-8%), pevných částic(až -80%)

   Prodloužení životnosti filtru pevných částic DPF u vozidel Euro 5 a vyšších

 

Přestavba vozidla Fiat Ducato 3.0 na LPG je chytrá investice pro provozovatele
Dlouhodobá úspora nákladů na pohonných hmotách je konkurenční výhodou.
Zajímavá je  rychlost návratnosti investice vložené do přestavby na duální pohon diesel+LPG neboli dieselgas LPG.
Přestavba Fiat Ducato na duální pohon diesel LPG je zcela neinvazivní.
Zařízení lze demontovat a použít v jiném vozidla s podobným principem funkce motoru. Přestavba trvá 2-3 dny a je prováděna pouze certifikovanými pracovníky.
Montáž je prováděna s maximální pečlivostí, s využitím dlouholetých zkušeností v oboru přestaveb vozidel na alternativní pohony.
Samozřejmostí pouze u naší společnosti je také zápis pohonu do TP vozidla se všemi náležitostmi. Jsme držiteli rozhodnutí MDČR o typovém schválení hromadné přestavby vozidel na duální pohon diesel+LPG.

 

Stejně tak je možné přestavět ekvivalenty tohoto vozidla v podobě Peugeot Boxer a Citroen Jumper s motory 2.3 a 3.0.

 

 

Close Menu