Ukázka reportu jízdních parametrů vozidla MAN TGS LPG
Úspora nákladů za PHM při provozu vozidel na duální pohon Diesel Gas LPG je velice závislá na způsobu provozování vozidla a na režimu a způspobu jízdy s tímto vozidlem v tomto případě MAN TGS LPG (NM+LPG).Jiné výsledky bude mít vozidlo provozované v režimu dálkové dopravy, kde v čase převažuje provozní režim v optimálních otáčkách bez častého přerušení jízdy a jiné výsledky bude mít vozidlo, které jezdí krátké trasy s častými manipulačními přestávkami, kdy je také používám motor vozidla k pohonu hydrauliky na obsluhu např. kontejneru.
Report stylu jÍzdy č. |
|
Vozidlo: | MAN TGS LPG (duál NM+LPG) Euro 5 |
Datum od: | 2014-12-01 00:00:00 |
Datum do: | 2014-12-12 23:00:00 |
Datum wytvoření reportu: | 2014-12-14 12:03:45 |
Provozovatel: | ____ _____ _____ |
Provozní údaj | Hodnota | Úrovně provozních hodnot v % |
Mimo provoz | 67,4 % | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |
Stání s běžícím motorem | 18,5 % | |||||||||||||||||| |
Jízda | 14,1 % | |||||||||||||| |
Rychlosti | Hodnota | Úrovně provozních hodnot v % (rychlost) |
1-10 km/h | 10,5 % | ||||||||||| |
10-20 km/h | 10,4 % | ||||||||||| |
20-30 km/h | 7 % | ||||||| |
30-40 km/h | 7,6 % | |||||||| |
40-50 km/h | 10,7 % | ||||||||||| |
50-60 km/h | 11,8 % | |||||||||||| |
60-70 km/h | 10,6 % | ||||||||||| |
70-80 km/h | 11,8 % | |||||||||||| |
80-82 km/h | 14 % | |||||||||||||| |
82-84 km/h | 2,6 % | ||| |
84-86 km/h | 2,6 % | ||| |
86-88 km/h | 0,2 % | | |
88-90 km/h | 0,1 % | | |
Otáčky | Hodnota | Úrovně provozních hodnot v % (otáčky motoru) |
500-600 ot/min | 13,4 % | |||||||||||||| |
600-700 ot/min | 26,7 % | ||||||||||||||||||||||||||| |
700-800 ot/min | 8,2 % | |||||||| |
800-900 ot/min | 4,8 % | ||||| |
900-1000 ot/min | 4 % | |||| |
1000-1100 ot/min | 5,6 % | |||||| |
1100-1200 ot/min | 17,5 % | ||||||||||||||||| |
1200-1300 ot/min | 13,8 % | |||||||||||||| |
1300-1400 ot/min | 3 % | ||| |
1400-1500 ot/min | 1,3 % | | |
1500-1600 ot/min | 0,4 % | | |
1600-1700 ot/min | 0,2 % | | |
1700-1800 ot/min | 0,1 % | | |
1800-1900 ot/min | 0,1 % | | |